Varer sendes 1- 2 gange pr. uge |14 dages returret |Unikt sortiment

Fragt & Levering

HVAD KOSTER FRAGTEN?

Leveret til en adresse i Danmark koster en standart forsendelse 49 kr uden omdeling & 69 kr med omdeling. 

Leveringer med fragtmand sker typisk ved forsendelse af pakker / paller der vejer mere end 20 Kg, Dette anses ikke som værende standart forsendelser, prisen vil variere, tillbud indhentes. 

    

Luxus4Pets benytter sig af egen fragtmand & GLS 

 

 

HVAD GÅR FRAGTGEBYRET TIL?

Det går til betaling for fragten, emballage, og eventuelle andre udgifter i forbindelse med leveringen.

HVORNÅR FÅR JEG MINE VARER?

Bestiller du varer der er på lager og har du betalt med dankort/kreditkort bliver varerne sendt hurtigst muligt, vi sender varer 1 til 2 gange pr uge. Bemærk at hvis du vælger at betale med bankoverførsel frem for med et betalingskort, kan der være lidt længere leveringstid. Varen afsendes så snart vi har modtaget betalingen. Bestillinger betalt med bankoverførsel bliver sendt af sted, så snart vi har registreret din betaling. Nogle varer er der lidt længere leveringstid på, og det vil i givet fald fremgå under informationer om den pågældende vare. Skulle der blive andre forsinkelser, får du naturligvis besked enten via mail eller telefon. 

HVAD SKER DER HVIS JEG IKKE AFHENTER MIN PAKKE?

Hvis du ikke afhenter din pakke på posthuset inden henlæggelsesfristen udløber (typisk 8-10 dage) og pakken herefter returneres til os, vil vi meget gerne fremsende din pakke til dig igen - mod betaling af fragtomkostningerne.

KAN JEG RETURNERE EN VARE?

JA! Du har 14 dages returret. Varen skal returneres i samme stand, som du fik den, så den kan sælges igen. Vi tager ikke foder eller andre varer med retur ved levering af varer. Det skal du selv sende retur og afholde omkostningerne her for.

REKLAMATION
Efter købeloven gives der reklamationsret i 24 måneder på alle varer. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet, som er opstået i op til 24 måneder efter købet. Det er dog en forudsætning, at disse mangler ikke er opstået som følge af fejlagtigt brug af produktet, eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen. Du skal reklamere inden 14 dage efter, at du har konstateret manglen.
Du kan som forbruger kræve omlevering af varen, såfremt reklamationen er berettiget, og omleveringen ikke medfører urimelige omkostninger for Luxus4Pets, eller på anden måde er umulig. For Luxus4Pets er er reklamationstiden 90 dage.

HVAD NU HVIS JEG BETALER FOR MEGET, FORDI EN VARE IKKE ER PÅ LAGER?

Du betaler naturligvis ikke mere end du skal. Din betaling bliver ikke hævet, før dine varer er pakket og sendt afsted. Når du bruger dit kort i butikken, laver PBS en reservation på beløbet - pengene forlader ikke din konto før vi har gennemført transaktionen. Vi har mulighed for at trække et lavere beløb end det der er reserveret på kortet, men vi kan ikke trække mere end du har givet tillladelse til.

ER MINE KREDITKORT-OPLYSNINGER I SIKRE HÆNDER?

JA! Betalingen går gennem PBS, der sørger for transaktionen og sender os pengene, når vi godkender købet. Oplysningerne kommer derfor aldrig os som butiksejere i hænde. Luxus4Pets kan på intet tidspunkt se disse oplysninger og det betyder at det ikke er muligt at forhøje det købte beløb. Det er kun muligt at undlade at hæve pengene eller blot ændre beløbet til et lavere beløb hvis du f.eks. ønske at fjerne varer fra ordren eller en vare ikke er på lager.

HAR DU IKKE FUNDET SVAR PÅ DINE SPØRGSMÅL OMKRING FRAGT?

Så kan kontakte os ved at sende os en mail på info@Luxus4Pets.dk